Розміщення методичних наробок та демонстрація дитячих робіт
середу, 25 березня 2015 р.
Модуль 9
Провели роботу в групах та парах .Обговорили приклади учнівських робіт та засоби їх оцінення. Одним з нйбільш оптимальнтих методів перевірки робіт учнів є спосіб диференціації. Він дає можливість здійснювати індивідуальне оцінення різних категорій учнів, що сприяє розвитку їх здібностей та самоспрямованості в навчанні.
Підписатися на:
Дописати коментарі (Atom)
В листопаді 2019 року я приймала участь в конкурсі * Вчитель року* в номінаціі * трудове навчання* в місті Кривий Ріг.
-
В цьому модулі я та мої колеги продемонстрували свої портфоліо, обговорили їх та провели оцінювання тренінгу за основним курсом Intel &qu...
-
Семінар вчителів основ здоров*я пройшов цікаво та змістовно. Мій виступ на семінарі озвучував проблему практичного закріплення матеріалу з...
-
"Ниткова графіка" 03 .12 був проведений відкритий урок з трудового навчання в 11 класі вчителем Орел В. І. з теми "Нитко...
Немає коментарів:
Дописати коментар