Нормативні документи

    КАЛЕНДАРНІ   ПЛАНИ   ІІ  СЕМЕСТР

5 клас. Основи здоровя

 

Номер уроку

Дата проведення

Зміст уроку

Примітки

1.

 

Правила людських стосунків

 

2.

 

Що сприяє порозумінню між людьми.

 

3.

 

Упевнена поведінка

 

4.

 

Спілкування з дорослими.

 

5.

 

Спілкування з однолітками.

 

6.

 

Соціальна небезпека інфекційних захворювань.

 

7.

 

«Трикутник вогню».

 

8.

 

Пожежна тривога.

 

9.

 

Пр.р. «Пожежа в школі»

 

10.

 

Сам удома

 

11.

 

Сам надворі

 

12.

 

У небезпечних місцях.

 

13.

 

Пр.р. «Безпека в екстремальних ситуаціях».

 

14.

 

Земля – наш спільний дім.

 

15.

 

Стихійні лиха.

 

16

 

Семестрова контрольна робота.

 

17.

 

Відпочинок на природі.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

6 клас. Основи здоровя

Номер уроку

Дата проведення

Зміст уроку

Примітки

1.

 

Правда про тютюн, алкоголь та наркотики.

 

2.

 

Як протидіяти тиску однолітків

 

3.

 

Спілкування і здоров’я. Стилі спілкування.

 

4.

 

Навички спілкування.

 

5.

 

Стосунки і здоровя.

 

6.

 

Види і наслідки конфліктів. Як владнати конфлікт.

 

7.

 

Підліткові компанії.

 

8.

 

Пр.р. Правила поводження при насиллі, конфліктах.

 

9.

 

Безпека твого дому. Пожежна безпека твоєї оселі.

 

10.

 

Як поводитися під час пожежі.

 

11.

 

Підприємства у твоєму населеному пункті. Пр.р. «Правила поводження при аваріях та пожежах».

 

12.

 

Ти – велосипедист.

 

13.

 

Безпека руху велосипедиста.

 

14.

 

До кого звертатися по допомогу. Як допомогти потерпілому.

 

15.

 

Пр.р. Допомога потерпілому.

 

16.

 

Семестрова контрольна робота.

 

17.

 

Внесок в боротьбу з ВІЛ/СНІДУ.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

7 клас. Основи здоровя

Номер уроку

Дата проведення

Зміст уроку

Примітки

1.

 

Культура вияву почуттів. Вплив емоцій на здоровя.

 

2.

 

Методи самоконтролю. Ознаки психологічної рівноваги.

 

3.

 

Поняття і види стресу. Реакція організму на стрес.

 

4.

 

Чинники стресу. Позитивне мислення.

 

5.

 

Стресова стійкість.

 

6.

 

Причини виникнення конфліктів. Практична робота: Способи розвязання конфліктів.

 

7.

 

Соціальна безпека. Клініки, дружні до молоді.

 

8.

 

Найближче оточення підлітка. Вплив родини та друзів.

 

9.

 

Види підліткових компаній. Ознаки небезпечних компаній. П/р. Протидія негативному впливу.

 

10.

 

Чинники ризику. Профілактика захворювань.

 

11.

 

Наркотична залежність. Наслідки вживання наркотиків. П/р. Відмова від пропозицій.

 

12.

 

Положення кримінального законодавства у сфері боротьби з розповсюдженням наркотиків. П/р. Антиреклама.

 

13.

 

Особливості поширення ВІЛ-інфекції в Україні і світі. 

 

14.

 

Туберкульоз. Заходи профілактики на державному й особистому рівнях.

 

15.

 

Семестрова контрольна робота.

 

16.

 

Повторення «Здоровя людини»

 

17.

 

Повторення «Фізична складова»

 

18.

 

Резервний урок.

 

 

 

 

 

 

 

8 клас. Основи здоровя

Номер уроку

Дата проведення

Зміст уроку

Примітки

1.

 

Фізіологічна,психологічна та соціальна зрілість.

 

2.

 

Соціальні ролі та життєві навички.

 

3.

 

Класифікація надзвичайних ситуацій.

 

4.

 

Принципи порятунку та захисту при НС. Законодавство України.

 

5.

 

Домедична допомога при НС. Пр. р. Алгоритм рятування людей.

 

6.

 

Оздоровчі системи та їх складові. Фізична активність та здоров*я.

 

7.

 

Системи харчування . Дієтичне харчування.

 

8.

 

Симптоми харчового отруєння Профілактика.

 

9.

 

Пр . р. Домедична допомога при харчових отруєннях.

 

10.

 

Становлення та розвиток особистості . Самосвідомість.

 

11.

12.

 

Духовний та моральний розвиток особистості. Системи цінностей.

 

13.

 

Семестрова контрольна робота.

 

14.

 

Краса і здоров*я. Вплив модних тенденцій на здоров*я.

 

15.

 

Складові уміння вчитися.

 

16.

 

Розвиток логічного та образного мислення.

 

17.

 

Розвиток пам*яті та уваги.

 

18.

 

Резервний урок.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

9 клас Основи здоров*я

Номер уроку

Дата проведення

Зміст уроку

Примітки

1.

 

Природа та види емоцій. Саморегуляція.

 

2.

 

Умови ефективного навчання.

 

3.

 

Особливості сприйняття й навчання. Визначення індивідуального стилю навчання.

 

4.

 

Риси характеру. Роль життєвих цінностей.

 

5.

 

Моральний розвиток особистості. Самовиховання характеру. Пр.р. Самооцінка характеру.

 

6.

 

Стосунки й рівні спілкування.

 

7.

 

Цінність родини.

 

8.

 

Стан репродуктивного здоров’я молоді в Україні.

 

9.

 

Запобігання захворюванням, що передаються статевим шляхом.

 

10.

 

Профілактика ІПСШ.

 

11.

 

Вплив психоактивних речовин на репродуктивне здоров’я.

 

12.

 

Безпека як потреба людини. Види й рівні загрози. Заходи безпеки.

 

13.

 

Взаємозв’язок особистої, національної та глобальної безпеки.

 

14.

 

Глобальні загрози.

 

15.

 

Семестрова контрольна робота.

 

16.

 

Міжнародне екологічне право. Екологічне законодавство України.

 

17.

 

Планування часу. Способи ефективного навчання й підготовки до державної підсумкової атестації.

 

18.

 

Резервний урок.

 

 

 

 

 

 

 

 

5 клас. Трудове навчання

Номер уроку

Дата проведення

Зміст уроку

Примітки

Обєкт праці. Обємна мяка іграшка.

1-2.

 

Історія іграшок. Види об’ємних іграшок. Технологія виготовлення.

 

3-4.

 

Матеріали і інструменти. Правила БП. Створення графічного зображення.

 

5-6.

 

Етапи проектування. Ескіз. Планування роботи. Шаблон. Виготовлення викрійок.

 

7-8.

 

Види з’єднувальних та оздоблювальних швів. Оздоблення деталей іграшки.

 

9-10.

 

Способи зєднання деталей крою. Зєднання малих деталей.

 

11-12.

 

Виготовлення проектованої іграшки. Зєднання основних  деталей. Технологія обробки зрізів.

 

13-14.

 

Наповнювач. Обробка «кишені» потайним швом. Остаточна обробка, контроль якості.

 

15-16.

 

Презентація виробу.

 

Обєкт праці. Бутерброди, гарячі напої.

17-18.

 

Загальні відомості про харчування, його значення для життя людини. Види бутербродів.

 

19-20.

 

Продукти для приготування бутербродів. Якість харчових продуктів. Види гарячих напоїв. Їх користь.

 

21-22.

 

Правила БП з гарячими рідинами, ріжучими предметами. Технологія приготування чаю, солодких бутербродів.

 

23-24.

 

Солоні бутерброди. Сервірування столу. Столові прибори та його призначення. Презентація бутербродів та сервірування.

 

Обєкт праці. Підставка під горнятко

25-26.

 

Технологічна Д. у сучасному суспільстві. Види конструювання матеріалів. Гачок та пряжа.

 

27-28.

 

Правила БП. Повітряна петля. Техніка плетіння ланцюжка.

 

29-30.

 

Ескіз виробу. Добір матеріалів. Стовпчики. Рядочки.

 

31-32.

 

Розробка ескізу підставки. Плетіння по колу (збільшення кількості петель). Складання технологічного плану.

 

33-34.

 

Виготовлення виробу за технологічним планом.

 

35-36.

 

Презентація виробу. Оцінення вмінь учнів.

 

6 клас. Трудове навчання

Номер уроку

Дата проведення

Зміст уроку

Примітки

Обєкт праці. Намисто. Прикраса з гісеру. Декоративне дерево

1-2.

 

Загальні відомості про прикраси. Конструкційні матеріали. Бісер. Історія бісеру.

 

3-4.

 

Правила БП. Матеріали та інструменти. Ескіз виробу.

 

5-6.

 

Технологічна послідовність виготовлення виробу. Техніка виконання гілочок/елементів намиста.

 

7-8.

 

Виконання технологічних операцій відповідно розробленого плану.

 

9-10.

 

Виготовлення деталей проектованого виробу. Дотримання безпечних умов праці.

 

11-12.

 

Виготовлення виробу. Зєднання деталей виробу.

 

13-14.

 

Остаточна обробка виробу. Презентація виробу.

 

Об’єкт праці. Салати

15-16.

 

Значення овочів у харчуванні людини. Умови зберігання свіжих овочів. Види салатів, їх харчова цінність.

 

17-18.

 

Посуд для приготування і подавання салатів.

 

19-20.

 

Способи подрібнення овочів. Інструмент і пристосування. Приготування салату з свіжих овочів або фруктів.

 

21-22.

 

Види теплової обробки овочів. Умови та термін зберігання салатів. Приготування салатів з варених овочів. Правила БП.

 

Обєкт праці. Шарфик

23-24.

 

Плетіння на спицях як вид декоративно-прикладного мистецтва. Матеріали та інструменти.

 

25-26.

 

Правила БП. Набір петель на спиці. Лицьові петлі.

 

27-28.

 

Технологія вязання виворітних петель, Панчішна в’язка.

 

29-30.

 

Рапорт узору. Умовні позначення. Узори з лицьових та виворітних петель.

 

31-32.

 

Добір схеми узору в’язаних шарфів. Вязання за схемою.

 

33-34.

 

Вязання виробу за схемою.

 

35-36.

 

Закриття петель. Оздоблення шарфа. Презентація виробу.

 

 

 

               6-В клас. Трудове навчання

Номер уроку

Дата проведення

Зміст уроку

Примітки

Обєкт діяльності – доріжка серветка (виш. хрестиком)

1-2.

 

Вишивання хрестиком – традиційний вид оздоблення виробів. Інструменти та пристосування. Правила закріпки. Техніка БП. Напівхрестик.

 

3-4.

 

Вибір форми виробу та візерунка. Хрестик (через один) техніка виконання. Правила БП.

 

5-6.

 

Складання плану виготовлення виробу.

 

7-8.

 

Вишивання серветки. Техніка вишивання «по косій». Правила БП.

 

9-10.

 

Виконання технологічних операцій відповідно до технологій виготовлення виробу.

 

11-12.

 

Схеми для вишивання хрестиком. Техніка переносу рисунка та правила його вишивання.

 

13-14.

 

Оздоблення виробу. Правила догляду за вишитими виробами.

 

15-16.

 

Презентація виробу. Усунення дефектів в роботі. Оцінення проектів. Проект «Здоровя та краса волосся».

 

17-18.

 

Зовнішній вигляд волосся і стан здоров’я людини. Фактори, що впливають на стан здоров’я волосся.

 

19-20.

 

Визначення типу свого волосся, комплексу процедур та засобів догляду за ним.

 

21-22.

 

Семестрове оцінення

 

Об’єкт праці. Салати

23-24.

 

Значення овочів у харчуванні людини. Умови зберігання свіжих овочів. Види салатів, їх харчова цінність.

 

25-26.

 

Посуд для приготування і подавання салатів.

 

27-28.

 

Способи подрібнення овочів. Інструмент і пристосування. Приготування салату з свіжих овочів або фруктів.

 

29-30.

 

Види теплової обробки овочів. Умови та термін зберігання салатів. Приготування салатів з варених овочів. Правила БП.

 

31-32.

 

Проект «Охайне житло». Значення гігієни в житті людини. Прибирання житла. Послідовність дій.

 

33-34.

 

Миючі засоби та інструменти. Догляд за меблями.

 

35-36.

 

Складання правил добору мийних засобів та інструментів догляду за житлом. Семестрове оцінювання.

 

                      7 клас. Трудове навчання

Номер уроку

Дата проведення

 

Примітки

Обєкт праці. Декоративна ваза.

1.

 

Вази в інтерєрі. Декоративні вази. Призначення, види та конфігурація декоративних ваз. Матеріали та інструменти.

 

2.

 

Методи конструювання фокальних обєктів та комбінаторики.  Моделі аналоги.

 

3.

 

Етапи виготовлення. Планування роботи. Підбір матеріалів та інструментів. Правила БП.

 

4.

 

Створення графічного зображення виробу та його зроблення.

 

5.

 

Технологічна послідовність виготовлення виробу БП.

 

6.

 

Виконання технологічних операцій відповідно плану.

 

7.

 

Виготовлення виробу за проектним планом оздоблень виробу.

 

8.

 

Презентація виробу оцінення вмінь учнів. Проект «Я споживач».

 

9.

 

Маркетування споживчих товарів. Призначення етикеток. Стандарти якості.

 

10.

 

Склад продуктів. Індекс «Е».  Штрих-код і його застосування.

 

11.

 

Розробка етикетки власного виробу. Оцінення вмінь учнів.

 

Об’єкт пр/д. «Краватка - метелик»

12.

 

Декоративні елементи одягу. Види краваток.

 

13.

 

Конструкційні матеріали. Створення ескізного малюнку.

 

14.

 

Підбір матеріалів та інструментів. Технологічна карта.

 

15.

 

Виконання технологічних операцій відповідно виробу.

 

16.

 

Виготовлення виробу. Оздоблення краватки.

 

17.

 

Виготовлення виробу. Оцінення умінь учнів.

 

18.

 

Резервний урок.

 

 

 

 

 

 

 

 

8 клас. Трудове навчання

Номер уроку

Дата проведення

Зміст уроку

Примітки

 

Обєкт праці. Декоративні квіти.

 

1.

 

Історія створення декоративних квітів. Матеріали для виготовлення. Правила БП.

 

 

2.

 

Технологія виготовлення штучних квітів у різних матеріалів.

 

 

3.

 

Штучні квіти з серветок. Букети квітів.

 

 

4.

 

Квіти з кольорового паперу. Виготовлення заготівок для топіарію.

 

 

5.

 

Виготовлення основи топіарію. Оздоблювальні матеріали. Правила БП.

 

 

6.

 

Зєднання деталей в композицію.

 

 

7.

 

Презентація виробу. Оцінення знань учнів. Проект «Мій одяг – мій імідж».

 

 

8.

 

Види підліткового та юнацького одягу. Розміри, їх визначення.

 

 

9.

 

Взуття. Засоби догляду. Санітарно-гігієнічні вимоги до примірки.

 

 

10.

 

Імідж. Основи формування. Молодіжний одяг за призначенням. Ескізи.

 

 

11.

 

Презентація міні-проектів. Оцінення знань учнів.

 

 

Об’єкт діяльності «Гарніри»

 

12.

 

Склад харчових продуктів, їх роль для організму людини, збалансоване харчування. Види гарнірів.

 

 

13.

 

Основні продукти для приготування гарнірів, їх харч. цінність.

 

 

14.

 

Правила БП на кухні. Овочеві гарніри. Свіжі та консервативні овочі.

 

 

15.

 

Гарніри з круп. Обробка крупів. Види каш та вимоги до їх приготування.

 

 

16.

 

Каша- обрядова страва.

 

 

17.

 

Макаронні вироби. Вимоги до приготування. Гарніри з макаронних виробів.

 

 

18.

 

Презентація міні-проектів. *Гарніри. Види та харчова цінність*.

 

 

19.

 

Резервний урок.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

9 клас. Трудове навчання

Номер уроку

Дата проведення

Зміст уроку

Примітки

Обєкт праці. Декоративний рушник

1.

 

Відомості про особливості оздоблення виробів. ПБ. Організація робочого місця.

 

2.

 

Кольорова гамма різних видів вишивки. Поняття про стилізацію малюнка. Композиція у вишивці.

 

3.

 

Матеріали та інструменти для вишивання. Способи перенесення малюнка на тканину. Види українських швів для оздоблення.

 

4.

 

Технологія вишивання гладдю.

 

5.

 

Визначення завдань для виконання проекту. Створення банку ідей.

 

6.

 

Робота з інформаційними джерелами. Пошук інформації та виробів аналогів. Аналіз та систематизація інформації.

 

7.

 

Розробка композиції. Створення ескізного малюнка виробу.

 

8.

 

Складання плану роботи з виконання проекту та плану проектної діяльності.

 

9.

 

Добір тканин, інструментів, пристосувань. Визначення на тканині місця розташування візерунка.

 

10.

 

Виготовлення виробу. Вишивка виробу обраним способом.

 

11-12.

 

Виготовлення виробу. Вишивка виробу обраним способом.

 

13.

 

Обробка країв виробу. Волого-теплова обробка вишитого виробу.

 

14.

 

Догляд за вишитим виробом.

 

15.

 

Контроль якості виробу. Економічне обгрунтування виробу.

 

16.

 

Захист проекту.

 

17.

 

Оцінювання результатів проектної діяльності. Т/О.

 

18-19.

 

Резервний урок.

 

 

 

 

 

 

                  10 клас. Трудове навчання

Номер уроку

Дата проведення

Зміст уроку

Примітки

Обєкт праці. Панно в техніці «образотворча нитка».

1-2

 

Короткі історичні відомості про виникнення й розвиток техніки «ОН». Правила безпечної роботи.

 

3-4

 

Матеріали для обємної вишивки, їхні властивості. Інструменти та пристосування.

 

5-6

 

Ознайомлення з технологією «ОН». Поєднання кутів.

 

7-8

 

Постановка проблеми. Визначення завдань для виконання проекту. Дуга та коло.

 

  9-10

 

Робота з інформаційними джерелами. Пошук інформації, яка необхідна для виконання завдань проекту. Аналіз і систематизація зібраної інформації.

 

 11-12

 

Створення банку ідей на основі зібраної та проаналізованої інформації. Поєднання різних фігур.

 

 13-14

 

Розроблення ескізного малюнка виробу з урахуванням знайдених зразків.

 

 15-16

 

Складання технологічної послідовності виготовлення виробу.

 

 17-18

 

Підбір кольорової гамми ниток. Вишивання за планом.

 

19-20

 

Підбір інструментів та пристосувань для виконання виробу. Переведення малюнка на картон. Набивання точок.

 

21-22

 

Виготовлення окремих елементів виробу.

 

23-24

 

Вишивання виробу за планом

 

25-26

 

Виготовлення проектованого виробу.

 

27-28

 

Остаточна обробка та оздоблення панно.

 

29-30

 

Контроль якості виробу. Економічне обгрунтування виготовлення виробу.

 

31-32

 

Розробка реклами. Компонування портфоліо проекту.

 

33-34

 

Презентація виробу.

 

35-36

 

Резервний урок.

 

 

 

 

 

 

 

11 клас. Трудове навчання

Номер уроку

Дата проведення

Зміст уроку

Примітки

Обєкт проектної діяльності. Декоративні квіти.

1.

 

Короткі історичні відомості про виникнення й розвиток техніки виготовлення декоративних квітів.

 

2.

 

Конструкційні матеріали та інструменти. Зразки, аналоги.

 

3.

 

Проектування. Робота з інформаційними джерелами.

 

4.

 

Створення ескізного малюнку виробу. Проведення міні-маркетингового дослідження

 

5.

 

Складання плану виготовлення виробу та технологічну послідовність.

 

6.

 

Добір способів з’єднання деталей. Виконання технологічних операцій. Правила безпечної роботи.

 

7.

 

Виготовлення окремих деталей рисунка.

 

8.

 

Виконання основного рисунка. Правила БП.

 

9.

 

Виготовлення виробу обраною технікою.

 

10.

 

Виготовлення виробу обраною технікою.

 

11.

 

Виготовлення виробу обраною технікою.

 

12.

 

Остаточна обробка виробу. Презентація.

 

13.

 

Резервний урок.

 

 


5 клас. Основи здоров’я

 


        

Номер уроку

Дата проведення

Зміст уроку

Примітки

1.

 

Правила людських стосунків

 

2.

 

Що сприяє порозумінню між людьми.

 

3.

 

Упевнена поведінка

 

4.

 

Спілкування з дорослими.

 

5.

 

Спілкування з однолітками.

 

6.

 

Соціальна небезпека інфекційних захворювань.

 

7.

 

«Трикутник вогню».

 

8.

 

Пожежна тривога.

 

9.

 

Пр.р. «Пожежа в школі»

 

10.

 

Сам удома

 

11.

 

Сам надворі

 

12.

 

У небезпечних місцях.

 

13.

 

Пр.р. «Безпека в екстремальних ситуаціях».

 

14.

 

Земля – наш спільний дім.

 

15.

 

Стихійні лиха.

 

16

 

Семестрова контрольна робота.

 

17.

 

Відпочинок на природі.

 

 

 

Пам’ятка для батьків про організацію освітнього процесу в КЗ «Широківська школа №1 ЗСО»

в умовах карантину з приводу коронавірусної інфекції

 

 

 

Протиепідемічні заходи у закладах освіти на період карантину у зв`язку з

поширенням короновірусної хвороби COVID-19

                                         

                                         Вірш 

На рiднiй нашiй  Українi, в  усьому свiтi – карантин !

Хвороба  КОВIД -19  прийшла до нас iз далечiнь.

 

Всiм нам потрібно обєднатисьщоб  ковiду  протистояти,

Є правила, що допоможуть своє здоровя  зберiгати…

 

Побачиш скупчення людей –до  них не треба наближатись! –

Лише на вiдстанi два метри ти з ними можеш спілкуватись !

 

Зайшов в приміщення –вiдразу потрiбно маску одягати,-

Щоб зберегти своє здоровя, про інших теж не забувати !

 

Якщо ти у крамницi бувкористувавсь  чужою річчю,-

То не чiпай руками ти своє волосся і обличчя !

 

Частiше  мийте  руки  з милом, ретельно з них усе змивайте,

Якщо можливість ця вiдсутня ви антисептик пiдключайте !

 

Хтось чхає,кашляє – нездужав! Потрiбно вдома залишатись,

I з лікарем,обов’язково, повинен ти консультуватись !

 

Здорова щоб була родина- виконуй правила простi !

Мiй друже, будь відповідальним ! – щоб  КОВIД нам перемогти !



Нормативні документи

  1. Конституції України;

  2. Закон України «Про освіту»;

  3. Закон України "Про загальну середню освіту"

  4. Закон України «Про Національну програму інформатизації»;

  5. Указ Президента України від 31.07.2000 № 928/2000 «Про заходи щодо розвитку національної складової глобальної інформаційної мережі Інтернет та забезпечення широкого доступу до цієї мережі в Україні»;

  6. Положення про дистанційне навчання, затвердженому Наказом Міністерства освіти і науки України від 25.04.13 року № 466;

  7. Державна цільова програма впровадження у навчально-виховний процес загальноосвітніх навчальних закладів інформаційно-комунікаційних технологій «Сто відсотків», затвердженої Постановою Кабінету Міністрів України від 13.04.2011 № 494;

  8. Наказ Міністерства освіти і науки України від 06.10.2010 №930 «Про затвердження Типового положення про атестацію педагогічних працівників»;

  9. Наказ Міністерства освіти і науки України від 20.12.2011 № 1473 «Про затвердження Змін до Типового положення про атестацію педагогічних працівників»;

  10. Наказ Міністерства освіти і науки України від 08.08.2013 № 1135 «Про затвердження Змін до Типового положення про атестацію педагогічних працівників»;

  11. від 25.01.2019 №59 «Про проведення в 2018/2019 навчальному році державної підсумкової атестації осіб, які здобувають загальну середню освіту»

Перелік нормативних документів для організації освітнього процесу в

2018-2019 навчальному році


 

Державні стандарти. Нова українська школа

! Постанова КМУ від 21.02.2017 №87 “Про затвердження Державного стандарту початкової освіти“ (застосовується з 1 вересня 2018 р. для учнів, які навчаються за програмами дванадцятирічної повної загальної середньої освіти).

Постанова Кабінету Міністрів України від 20 квітня 2011 року№ 462 «Про затвердження Державного стандарту початкової загальної освіти»

Постанова Кабінету Міністрів України від 23 листопада 2011 року № 1392 «Про затвердження Державного стандарту базової і повної загальної середньої освіти».

Концепція НОВОЇ УКРАЇНСЬКОЇ ШКОЛИ

! Розпорядження Кабінету Міністрів України від 13.12.2017 №903-р «Про затвердження плану заходів на 2017-2029 роки із запровадження Концепції реалізації державної політики у сфері реформування загальної середньої освіти «Нова українська школа».

! Наказ Міністерства освіти і науки України від 23.03.2018 №283 «Про затвердження Методичних рекомендацій щодо організації освітнього простору Нової української школи».


Освітні та навчальні програми

! Наказ Міністерства освіти і науки України від 21.03.2018 №268 «Про затвердження типових освітніх та навчальних програм для 1-2-х класів закладів загальної середньої освіти».


! Наказ МОН № 405 від 20.04.2018 року Про затвердження типової освітньої програми закладів загальної середньої освіти ІІ ступеня 5-9 класи

! Наказ МОН № 407 від 20.04.2018 року Про затвердження типової освітньої програми закладів загальної середньої освіти І ступеня 2-4 класи

! Наказ МОН № 406 від 20.04.2018 року Про затвердження типової освітньої програми закладів загальної середньої освіти III ступеня 11 класи

! Наказ МОН № 408 від 20.04.2018 року Про затвердження типової освітньої програми закладів загальної середньої освіти III ступеня 10 класи

Наказ МОН № 1081 від 21.07.2017 року Про затвердження Типового навчального плану для дітей з інтелектуальними порушеннями помірного та тяжкого ступеня (початкова школа)

Викладання навчальних предметів

! Лист МОН № 1/9-415 від 03.07.18 року "Щодо вивчення у закладах загальної середньої освіти навчальних предметів у 2018/2019 навчальному році"

! Лист ІМЗО № 22.1/10-2573 від 19.07.18 року Методичні рекомендації щодо розвитку STEM-освіти у закладах загальної середньої та позашкільної освіти на 2018/2019 навчальний рік

Лист МОН № 1/9-364 від 12.07.16 року "Про організаційно-методичні засади забезпечення навчально-виховного процесу для учнів з особливими освітніми потребами загальноосвітніх навчальних закладів у 2016/2017 навчальному році"

! Лист МОН від 20.08.2018 № 1/9-503 “Про переліки навчальної літератури, рекомендованої Міністерством освіти і науки України для використання у закладах загальної середньої освіти”


Початкова школа

! Наказ Мінсоцполітики № 1143 від 10.08.2018 року Пpo затвердження професійного стандарту «Вчитель початкових класів закладу загальної середньої освіти»

! Наказ МОН від 23.03.2018 № 283 "Про затвердження Методичних рекомендацій щодо організації освітнього простору Нової української школи"

! Наказ МОН № 1021 від 13.07.2017 року Про організаційні питання запровадження Концепції Нової української школи у загальноосвітніх навчальних закладах І ступеня

! Лист МОН № 1/9-190 від 02.04.18 року Щодо скороченої тривалості уроку для учнів початкової школи

Наказ МОН від 05.08.2016 № 948 «Про затвердження змін до навчальних програм для 1-4-х класів загальноосвітніх навчальних закладів».

НАВЧАЛЬНІ ПРОГРАМИ ДЛЯ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ ТА ЗАГАЛЬНОНАВЧАЛЬНІ УМІННЯ ТА НАВИЧКИ

Перелік навчальних програм, підручників та навчально-методичних посібників, рекомендованих Міністерством освіти і науки України для використання у початкових класах закладів загальної середньої освіти з навчанням українською мовою

Наказ МОН № 1222 від 21.08.13 року зі змінами, внесеними згідно з наказом МОН №1009 від 19 серпня 2016 року Про затвердження орієнтовних вимог оцінювання навчальних досягнень учнів із базових дисциплін у системі загальної середньої освіти

Додаток до наказу МОН України від 19.08.2016 №1009 Орієнтовні вимоги до контролю та оцінювання навчальних досягнень учнів початкової школи

Основна, старша школа

Наказ МОН № 804 від 07 червня 2017 року Про оновлені навчальні програми для учнів 5-9 класів загальноосвітніх навчальних закладів

НАВЧАЛЬНІ ПРОГРАМИ для 5-9 класів

НАВЧАЛЬНІ ПРОГРАМИ для 10-11 класів

Наказ МОН від 14.07.2016 №826 «Про затвердження навчальних програм для 10-11 класів загальноосвітніх навчальних закладів»

! Перелік навчальних програм, підручників та навчально-методичних посібників, рекомендованих Міністерством освіти і науки України для використання в основній і старшій школі закладів загальної середньої освіти з навчанням українською мовою

Лист МОН від 29.10.2007 N 1/9-651 «Про обсяг і характер домашніх завдань учнів загальноосвітніх навчальних закладів».

Наказ МОН від 21.08. 2013 № 1222 «Про затвердження орієнтовних вимог оцінювання навчальних досягнень учнів із базових дисциплін у системі загальної середньої освіти» (5-10 класи)

Наказ МОН від 13 квітня 2011 року №329 «Про затвердження Критеріїв оцінювання навчальних досягнень учнів (вихованців) у системі загальної середньої освіти» (11 класи)


Ведення документації

Наказ МОН від 03.06.2008 №_496 "Про затвердження Інструкції з ведення класного журналу учнів 5-11(12)-х класів загальноосвітніх навчальних закладів"

Наказ МОН від 08.04.2015 № 412 «Про затвердження Інструкції щодо заповнення Класного журналу для 1-4-х класів загальноосвітніх навчальних закладів».

Наказ МОН № 240 від 23 черня 2000 «Про затвердження Інструкції з ведення ділової документації у загальноосвітніх навчальних закладах I - III ступенів», відновлена наказом МОН від 29.11.2013р. №1655.

Наказ МОНМСУ №423 від 10 травня 2011 «Про затвердження єдиних зразків ведення обов'язкової ділової документації у загальноосвітніх навчальних закладах І-ІІІ ст. усіх форм власності".

Методичний лист щодо заповнення журналів з української мови та літератури, світової літератури (Лист МОН України від 21 серпня 2010 року № 1/9 – 580).


Робота з обдарованими учнями

! Наказ МОН № 554 від 31.05.2018 року Про проведення Всеукраїнських учнівських Інтернет-олімпіад з математики, фізики, хімії, біології, географії, економіки, інформатики, інформаційних технологій у 2018/2019 навчальному році

! Наказ МОН України №849 від 02.08.2018 “Про проведення Всеукраїнських учнівських олімпіад і турнірів з навчальних предметів у 2018/2019 навчальному році”


Навчальні кабінети

Наказ МОН України від 13.02.2018 №137«Про затвердження Примірного переліку засобів навчання та обладнання навчального і загального призначення для навчальних кабінетів початкової школи».

Наказ МОН №601 від 20 липня 2004 року "Про затвердження Положення про навчальні кабінети загальноосвітніх навчальних закладів".

Наказ МОН від 09 грудня 2009 р. №1114 "Про затвердження Примірного Положення про навчальний кабінет з основ здоров’я загальноосвітніх навчальних закладів".

Наказ МОН від 14 грудня 2012 № 1423 "Про затвердження Положення про навчальні кабінети з природничо-математичних предметів загальноосвітніх навчальних закладів".

Наказ МОН від 22.06.2016 №704 "Про затвердження Типового переліку засобів навчання та обладнання навчального і загального призначення для кабінетів природничо-математичних предметів загальноосвітніх навчальних закладів"

Наказ МОН від 26.06.2017 року № 709 Про визнання такими, що втратили чинність,Державні санітарні правила та норми «Влаштуванняі обладнання кабінетів комп'ютерної технікив навчальних закладах та режим праці учнівна персональних комп'ютерах» ДСанПіН 5.5.6.009-98.

 Наказ Мінсоцполітики № 207 від 14.02.2018 року Про затвердження Вимог щодо безпеки та захисту здоров’я працівників під час роботи з екранними пристроями



Немає коментарів:

Дописати коментар

 В листопаді 2019 року я приймала участь в конкурсі * Вчитель року*  в номінаціі * трудове навчання* в місті Кривий Ріг.