КАЛЕНДАРНІ ПЛАНИ ІІ СЕМЕСТР
5 клас. Основи здоров’я
Номер уроку |
Дата проведення |
Зміст уроку |
Примітки |
1. |
|
Правила
людських стосунків |
|
2. |
|
Що сприяє
порозумінню між людьми. |
|
3. |
|
Упевнена
поведінка |
|
4. |
|
Спілкування
з дорослими. |
|
5. |
|
Спілкування
з однолітками. |
|
6. |
|
Соціальна
небезпека інфекційних захворювань. |
|
7. |
|
«Трикутник
вогню». |
|
8. |
|
Пожежна
тривога. |
|
9. |
|
Пр.р.
«Пожежа в школі» |
|
10. |
|
Сам удома |
|
11. |
|
Сам
надворі |
|
12. |
|
У
небезпечних місцях. |
|
13. |
|
Пр.р.
«Безпека в екстремальних ситуаціях». |
|
14. |
|
Земля –
наш спільний дім. |
|
15. |
|
Стихійні
лиха. |
|
16 |
|
Семестрова
контрольна робота. |
|
17. |
|
Відпочинок
на природі. |
|
6 клас. Основи здоров’я
Номер уроку |
Дата проведення |
Зміст уроку |
Примітки |
1. |
|
Правда
про тютюн, алкоголь та наркотики. |
|
2. |
|
Як
протидіяти тиску однолітків |
|
3. |
|
Спілкування
і здоров’я. Стилі спілкування. |
|
4. |
|
Навички
спілкування. |
|
5. |
|
Стосунки
і здоров’я. |
|
6. |
|
Види і
наслідки конфліктів. Як владнати конфлікт. |
|
7. |
|
Підліткові
компанії. |
|
8. |
|
Пр.р.
Правила поводження при насиллі, конфліктах. |
|
9. |
|
Безпека
твого дому. Пожежна безпека твоєї оселі. |
|
10. |
|
Як
поводитися під час пожежі. |
|
11. |
|
Підприємства
у твоєму населеному пункті. Пр.р. «Правила поводження при аваріях та
пожежах». |
|
12. |
|
Ти –
велосипедист. |
|
13. |
|
Безпека
руху велосипедиста. |
|
14. |
|
До кого
звертатися по допомогу. Як допомогти потерпілому. |
|
15. |
|
Пр.р.
Допомога потерпілому. |
|
16. |
|
Семестрова
контрольна робота. |
|
17. |
|
Внесок в
боротьбу з ВІЛ/СНІДУ. |
|
7 клас. Основи здоров’я
Номер уроку |
Дата проведення |
Зміст уроку |
Примітки |
1. |
|
Культура
вияву почуттів. Вплив емоцій на здоров’я. |
|
2. |
|
Методи
самоконтролю. Ознаки психологічної рівноваги. |
|
3. |
|
Поняття і
види стресу. Реакція організму на стрес. |
|
4. |
|
Чинники
стресу. Позитивне мислення. |
|
5. |
|
Стресова
стійкість. |
|
6. |
|
Причини виникнення
конфліктів. Практична робота: Способи розв’язання конфліктів. |
|
7. |
|
Соціальна
безпека. Клініки, дружні до молоді. |
|
8. |
|
Найближче
оточення підлітка. Вплив родини та друзів. |
|
9. |
|
Види
підліткових компаній. Ознаки небезпечних компаній. П/р. Протидія негативному
впливу. |
|
10. |
|
Чинники
ризику. Профілактика захворювань. |
|
11. |
|
Наркотична
залежність. Наслідки вживання наркотиків. П/р. Відмова від пропозицій. |
|
12. |
|
Положення
кримінального законодавства у сфері боротьби з розповсюдженням наркотиків. П/р. Антиреклама. |
|
13. |
|
Особливості
поширення ВІЛ-інфекції в Україні і світі.
|
|
14. |
|
Туберкульоз.
Заходи профілактики на державному й особистому рівнях. |
|
15. |
|
Семестрова
контрольна робота. |
|
16. |
|
Повторення
«Здоров’я людини» |
|
17. |
|
Повторення
«Фізична складова» |
|
18. |
|
Резервний
урок. |
|
8 клас. Основи здоров’я
Номер уроку |
Дата проведення |
Зміст уроку |
Примітки |
1. |
|
Фізіологічна,психологічна
та соціальна зрілість. |
|
2. |
|
Соціальні
ролі та життєві навички. |
|
3. |
|
Класифікація
надзвичайних ситуацій. |
|
4. |
|
Принципи
порятунку та захисту при НС. Законодавство України. |
|
5. |
|
Домедична
допомога при НС. Пр. р. Алгоритм рятування людей. |
|
6. |
|
Оздоровчі
системи та їх складові. Фізична активність та здоров*я. |
|
7. |
|
Системи
харчування . Дієтичне харчування. |
|
8. |
|
Симптоми
харчового отруєння Профілактика. |
|
9. |
|
Пр . р.
Домедична допомога при харчових отруєннях. |
|
10. |
|
Становлення
та розвиток особистості . Самосвідомість. |
|
11. 12. |
|
Духовний
та моральний розвиток особистості. Системи цінностей. |
|
13. |
|
Семестрова
контрольна робота. |
|
14. |
|
Краса і
здоров*я. Вплив модних тенденцій на здоров*я. |
|
15. |
|
Складові
уміння вчитися. |
|
16. |
|
Розвиток
логічного та образного мислення. |
|
17. |
|
Розвиток
пам*яті та уваги. |
|
18. |
|
Резервний
урок. |
|
|
|
|
|
9 клас Основи здоров*я
Номер уроку |
Дата проведення |
Зміст уроку |
Примітки |
1. |
|
Природа
та види емоцій. Саморегуляція. |
|
2. |
|
Умови
ефективного навчання. |
|
3. |
|
Особливості
сприйняття й навчання. Визначення індивідуального стилю навчання. |
|
4. |
|
Риси характеру.
Роль життєвих цінностей. |
|
5. |
|
Моральний
розвиток особистості. Самовиховання характеру. Пр.р. Самооцінка характеру. |
|
6. |
|
Стосунки
й рівні спілкування. |
|
7. |
|
Цінність
родини. |
|
8. |
|
Стан
репродуктивного здоров’я молоді в Україні. |
|
9. |
|
Запобігання
захворюванням, що передаються статевим шляхом. |
|
10. |
|
Профілактика
ІПСШ. |
|
11. |
|
Вплив
психоактивних речовин на репродуктивне здоров’я. |
|
12. |
|
Безпека
як потреба людини. Види й рівні загрози. Заходи безпеки. |
|
13. |
|
Взаємозв’язок
особистої, національної та глобальної безпеки. |
|
14. |
|
Глобальні
загрози. |
|
15. |
|
Семестрова
контрольна робота. |
|
16. |
|
Міжнародне
екологічне право. Екологічне законодавство України. |
|
17. |
|
Планування
часу. Способи ефективного навчання й підготовки до державної підсумкової
атестації. |
|
18. |
|
Резервний
урок. |
|
5 клас. Трудове навчання
Номер уроку |
Дата проведення |
Зміст уроку |
|
Об’єкт праці. Об’ємна м’яка іграшка. |
|||
1-2. |
|
Історія
іграшок. Види об’ємних іграшок. Технологія виготовлення. |
|
3-4. |
|
Матеріали
і інструменти. Правила БП. Створення графічного зображення. |
|
5-6. |
|
Етапи
проектування. Ескіз. Планування роботи. Шаблон. Виготовлення викрійок. |
|
7-8. |
|
Види з’єднувальних та оздоблювальних швів. Оздоблення деталей
іграшки. |
|
9-10. |
|
Способи з’єднання деталей крою. З’єднання
малих деталей. |
|
11-12. |
|
Виготовлення
проектованої іграшки. З’єднання основних деталей. Технологія обробки зрізів. |
|
13-14. |
|
Наповнювач.
Обробка «кишені» потайним швом. Остаточна обробка, контроль якості. |
|
15-16. |
|
Презентація
виробу. |
|
Об’єкт праці. Бутерброди, гарячі напої. |
|||
17-18. |
|
Загальні
відомості про харчування, його значення для життя людини. Види бутербродів. |
|
19-20. |
|
Продукти
для приготування бутербродів. Якість харчових продуктів. Види гарячих напоїв.
Їх користь. |
|
21-22. |
|
Правила
БП з гарячими рідинами, ріжучими предметами. Технологія приготування чаю,
солодких бутербродів. |
|
23-24. |
|
Солоні
бутерброди. Сервірування столу. Столові прибори та його призначення.
Презентація бутербродів та сервірування. |
|
Об’єкт праці. Підставка під горнятко |
|||
25-26. |
|
Технологічна
Д. у сучасному суспільстві. Види конструювання матеріалів. Гачок та пряжа. |
|
27-28. |
|
Правила
БП. Повітряна петля. Техніка плетіння ланцюжка. |
|
29-30. |
|
Ескіз
виробу. Добір матеріалів. Стовпчики. Рядочки. |
|
31-32. |
|
Розробка
ескізу підставки. Плетіння по колу (збільшення кількості петель). Складання
технологічного плану. |
|
33-34. |
|
Виготовлення
виробу за технологічним планом. |
|
35-36. |
|
Презентація
виробу. Оцінення вмінь учнів. |
|
6 клас. Трудове навчання
Номер уроку |
Дата проведення |
Зміст уроку |
Примітки |
Об’єкт праці. Намисто. Прикраса з гісеру. Декоративне
дерево |
|||
1-2. |
|
Загальні
відомості про прикраси. Конструкційні матеріали. Бісер. Історія бісеру. |
|
3-4. |
|
Правила
БП. Матеріали та інструменти. Ескіз виробу. |
|
5-6. |
|
Технологічна
послідовність виготовлення виробу. Техніка виконання гілочок/елементів намиста. |
|
7-8. |
|
Виконання
технологічних операцій відповідно розробленого плану. |
|
9-10. |
|
Виготовлення
деталей проектованого виробу. Дотримання безпечних умов праці. |
|
11-12. |
|
Виготовлення
виробу. З’єднання деталей виробу. |
|
13-14. |
|
Остаточна
обробка виробу. Презентація виробу. |
|
Об’єкт праці. Салати |
|||
15-16. |
|
Значення
овочів у харчуванні людини. Умови зберігання свіжих овочів. Види салатів, їх
харчова цінність. |
|
17-18. |
|
Посуд для
приготування і подавання салатів. |
|
19-20. |
|
Способи
подрібнення овочів. Інструмент і пристосування. Приготування салату з свіжих
овочів або фруктів. |
|
21-22. |
|
Види
теплової обробки овочів. Умови та термін зберігання салатів. Приготування
салатів з варених овочів. Правила БП. |
|
Об’єкт праці. Шарфик |
|||
23-24. |
|
Плетіння
на спицях як вид декоративно-прикладного мистецтва. Матеріали та інструменти. |
|
25-26. |
|
Правила
БП. Набір петель на спиці. Лицьові петлі. |
|
27-28. |
|
Технологія
в’язання виворітних петель,
Панчішна в’язка. |
|
29-30. |
|
Рапорт
узору. Умовні позначення. Узори з лицьових та виворітних петель. |
|
31-32. |
|
Добір
схеми узору в’язаних шарфів. В’язання за схемою. |
|
33-34. |
|
В’язання виробу за
схемою. |
|
35-36. |
|
Закриття
петель. Оздоблення шарфа. Презентація виробу. |
|
6-В
клас. Трудове навчання
Номер уроку |
Дата проведення |
Зміст уроку |
Примітки |
Об’єкт діяльності – доріжка серветка (виш. хрестиком) |
|||
1-2. |
|
Вишивання
хрестиком – традиційний вид оздоблення виробів. Інструменти та пристосування.
Правила закріпки. Техніка БП. Напівхрестик. |
|
3-4. |
|
Вибір
форми виробу та візерунка. Хрестик (через один) техніка виконання. Правила
БП. |
|
5-6. |
|
Складання
плану виготовлення виробу. |
|
7-8. |
|
Вишивання
серветки. Техніка вишивання «по косій». Правила БП. |
|
9-10. |
|
Виконання
технологічних операцій відповідно до технологій виготовлення виробу. |
|
11-12. |
|
Схеми для
вишивання хрестиком. Техніка переносу рисунка та правила його вишивання. |
|
13-14. |
|
Оздоблення
виробу. Правила догляду за вишитими виробами. |
|
15-16. |
|
Презентація
виробу. Усунення дефектів в роботі. Оцінення проектів. Проект «Здоров’я та краса волосся». |
|
17-18. |
|
Зовнішній
вигляд волосся і стан здоров’я людини. Фактори, що впливають на стан здоров’я волосся. |
|
19-20. |
|
Визначення
типу свого волосся, комплексу процедур та засобів догляду за ним. |
|
21-22. |
|
Семестрове
оцінення |
|
Об’єкт праці. Салати |
|||
23-24. |
|
Значення
овочів у харчуванні людини. Умови зберігання свіжих овочів. Види салатів, їх
харчова цінність. |
|
25-26. |
|
Посуд для
приготування і подавання салатів. |
|
27-28. |
|
Способи
подрібнення овочів. Інструмент і пристосування. Приготування салату з свіжих овочів
або фруктів. |
|
29-30. |
|
Види
теплової обробки овочів. Умови та термін зберігання салатів. Приготування
салатів з варених овочів. Правила БП. |
|
31-32. |
|
Проект
«Охайне житло». Значення гігієни в житті людини. Прибирання житла.
Послідовність дій. |
|
33-34. |
|
Миючі
засоби та інструменти. Догляд за меблями. |
|
35-36. |
|
Складання
правил добору мийних засобів та інструментів догляду за житлом. Семестрове
оцінювання. |
|
7 клас. Трудове навчання
Номер уроку |
Дата проведення |
|
Примітки |
Об’єкт праці. Декоративна ваза. |
|||
1. |
|
Вази в
інтер’єрі. Декоративні вази.
Призначення, види та конфігурація декоративних ваз. Матеріали та інструменти. |
|
2. |
|
Методи
конструювання фокальних об’єктів та
комбінаторики. Моделі аналоги. |
|
3. |
|
Етапи
виготовлення. Планування роботи. Підбір матеріалів та інструментів. Правила
БП. |
|
4. |
|
Створення
графічного зображення виробу та його зроблення. |
|
5. |
|
Технологічна
послідовність виготовлення виробу БП. |
|
6. |
|
Виконання
технологічних операцій відповідно плану. |
|
7. |
|
Виготовлення
виробу за проектним планом оздоблень виробу. |
|
8. |
|
Презентація
виробу оцінення вмінь учнів. Проект «Я споживач». |
|
9. |
|
Маркетування
споживчих товарів. Призначення етикеток. Стандарти якості. |
|
10. |
|
Склад
продуктів. Індекс «Е». Штрих-код і його
застосування. |
|
11. |
|
Розробка
етикетки власного виробу. Оцінення вмінь учнів. |
|
Об’єкт пр/д. «Краватка
- метелик» |
|||
12. |
|
Декоративні
елементи одягу. Види краваток. |
|
13. |
|
Конструкційні
матеріали. Створення ескізного малюнку. |
|
14. |
|
Підбір
матеріалів та інструментів. Технологічна карта. |
|
15. |
|
Виконання
технологічних операцій відповідно виробу. |
|
16. |
|
Виготовлення
виробу. Оздоблення краватки. |
|
17. |
|
Виготовлення
виробу. Оцінення умінь учнів. |
|
18. |
|
Резервний
урок. |
|
8 клас. Трудове навчання
Номер уроку |
Дата проведення |
Зміст уроку |
Примітки |
|
||
Об’єкт праці. Декоративні квіти. |
|
|||||
1. |
|
Історія
створення декоративних квітів. Матеріали для виготовлення. Правила БП. |
|
|
||
2. |
|
Технологія
виготовлення штучних квітів у різних матеріалів. |
|
|
||
3. |
|
Штучні
квіти з серветок. Букети квітів. |
|
|
||
4. |
|
Квіти з
кольорового паперу. Виготовлення заготівок для топіарію. |
|
|
||
5. |
|
Виготовлення
основи топіарію. Оздоблювальні матеріали. Правила БП. |
|
|
||
6. |
|
З’єднання деталей в
композицію. |
|
|
||
7. |
|
Презентація
виробу. Оцінення знань учнів. Проект «Мій одяг – мій імідж». |
|
|
||
8. |
|
Види
підліткового та юнацького одягу. Розміри, їх визначення. |
|
|
||
9. |
|
Взуття.
Засоби догляду. Санітарно-гігієнічні вимоги до примірки. |
|
|
||
10. |
|
Імідж.
Основи формування. Молодіжний одяг за призначенням. Ескізи. |
|
|
||
11. |
|
Презентація
міні-проектів. Оцінення знань учнів. |
|
|
||
Об’єкт діяльності «Гарніри» |
|
|||||
12. |
|
Склад
харчових продуктів, їх роль для організму людини, збалансоване харчування.
Види гарнірів. |
|
|
||
13. |
|
Основні
продукти для приготування гарнірів, їх харч. цінність. |
|
|
||
14. |
|
Правила
БП на кухні. Овочеві гарніри. Свіжі та консервативні овочі. |
|
|
||
15. |
|
Гарніри з
круп. Обробка крупів. Види каш та вимоги до їх приготування. |
|
|
||
16. |
|
Каша-
обрядова страва. |
|
|
||
17. |
|
Макаронні
вироби. Вимоги до приготування. Гарніри з макаронних виробів. |
|
|
||
18. |
|
Презентація
міні-проектів. *Гарніри. Види та харчова цінність*. |
|
|
||
19. |
|
Резервний
урок. |
|
|
||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
9 клас. Трудове навчання
Номер уроку |
Дата проведення |
Зміст уроку |
Примітки |
Об’єкт праці. Декоративний рушник |
|||
1. |
|
Відомості
про особливості оздоблення виробів. ПБ. Організація робочого місця. |
|
2. |
|
Кольорова
гамма різних видів вишивки. Поняття про стилізацію малюнка. Композиція у
вишивці. |
|
3. |
|
Матеріали
та інструменти для вишивання. Способи перенесення малюнка на тканину. Види
українських швів для оздоблення. |
|
4. |
|
Технологія
вишивання гладдю. |
|
5. |
|
Визначення
завдань для виконання проекту. Створення банку ідей. |
|
6. |
|
Робота з
інформаційними джерелами. Пошук інформації та виробів аналогів. Аналіз та
систематизація інформації. |
|
7. |
|
Розробка
композиції. Створення ескізного малюнка виробу. |
|
8. |
|
Складання
плану роботи з виконання проекту та плану проектної діяльності. |
|
9. |
|
Добір
тканин, інструментів, пристосувань. Визначення на тканині місця розташування
візерунка. |
|
10. |
|
Виготовлення
виробу. Вишивка виробу обраним способом. |
|
11-12. |
|
Виготовлення
виробу. Вишивка виробу обраним способом. |
|
13. |
|
Обробка
країв виробу. Волого-теплова обробка вишитого виробу. |
|
14. |
|
Догляд за
вишитим виробом. |
|
15. |
|
Контроль
якості виробу. Економічне обгрунтування виробу. |
|
16. |
|
Захист
проекту. |
|
17. |
|
Оцінювання
результатів проектної діяльності. Т/О. |
|
18-19. |
|
Резервний
урок. |
|
10 клас. Трудове навчання
Номер уроку |
Дата проведення |
Зміст уроку |
Примітки |
Об’єкт праці. Панно в техніці «образотворча нитка». |
|||
1-2 |
|
Короткі
історичні відомості про виникнення й розвиток техніки «ОН». Правила безпечної
роботи. |
|
3-4 |
|
Матеріали
для об’ємної вишивки, їхні
властивості. Інструменти та пристосування. |
|
5-6 |
|
Ознайомлення
з технологією «ОН». Поєднання кутів. |
|
7-8 |
|
Постановка
проблеми. Визначення завдань для виконання проекту. Дуга та коло. |
|
9-10 |
|
Робота з
інформаційними джерелами. Пошук інформації, яка необхідна для виконання
завдань проекту. Аналіз і систематизація зібраної інформації. |
|
11-12 |
|
Створення
банку ідей на основі зібраної та проаналізованої інформації. Поєднання різних
фігур. |
|
13-14 |
|
Розроблення
ескізного малюнка виробу з урахуванням знайдених зразків. |
|
15-16 |
|
Складання
технологічної послідовності виготовлення виробу. |
|
17-18 |
|
Підбір
кольорової гамми ниток. Вишивання за планом. |
|
19-20 |
|
Підбір
інструментів та пристосувань для виконання виробу. Переведення малюнка на
картон. Набивання точок. |
|
21-22 |
|
Виготовлення
окремих елементів виробу. |
|
23-24 |
|
Вишивання
виробу за планом |
|
25-26 |
|
Виготовлення
проектованого виробу. |
|
27-28 |
|
Остаточна
обробка та оздоблення панно. |
|
29-30 |
|
Контроль
якості виробу. Економічне обгрунтування виготовлення виробу. |
|
31-32 |
|
Розробка
реклами. Компонування портфоліо проекту. |
|
33-34 |
|
Презентація
виробу. |
|
35-36 |
|
Резервний
урок. |
|
11 клас. Трудове навчання
Номер уроку |
Дата проведення |
Зміст уроку |
Примітки |
Об’єкт проектної діяльності. Декоративні квіти. |
|||
1. |
|
Короткі
історичні відомості про виникнення й розвиток техніки виготовлення
декоративних квітів. |
|
2. |
|
Конструкційні
матеріали та інструменти. Зразки, аналоги. |
|
3. |
|
Проектування.
Робота з інформаційними джерелами. |
|
4. |
|
Створення
ескізного малюнку виробу. Проведення міні-маркетингового дослідження |
|
5. |
|
Складання
плану виготовлення виробу та технологічну послідовність. |
|
6. |
|
Добір
способів з’єднання деталей. Виконання технологічних операцій. Правила
безпечної роботи. |
|
7. |
|
Виготовлення
окремих деталей рисунка. |
|
8. |
|
Виконання
основного рисунка. Правила БП. |
|
9. |
|
Виготовлення
виробу обраною технікою. |
|
10. |
|
Виготовлення
виробу обраною технікою. |
|
11. |
|
Виготовлення
виробу обраною технікою. |
|
12. |
|
Остаточна
обробка виробу. Презентація. |
|
13. |
|
Резервний
урок. |
|
5 клас. Основи здоров’я
Номер
уроку |
Дата проведення |
Зміст уроку |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Немає коментарів:
Дописати коментар